Nyhedsbillede

14. februar 2017

Copenhagen Corporate Finance rådgiver The Jewellery Room om kapitalfremskaffelse til fortsat vækst

The Jewellery Room har skabt en unik og vigtig platform for smykkebranchen. Fredag under Copenhagen Fashion Week afholdte The Jewellery Room en succesfuld event i Nikolaj Kunsthal, hvor hele 27 brands fra seks forskellige lande var samlet for at præsentere det bedste fra smykkescenen lige nu. 

The Jewellery Room har netop lanceret en ny digital platform, der komplementerer de fysiske events, som skal samle alt indenfor salg af smykker lige fra ét E-Showroom med de forskellige brands til Press Room samt Newsroom, så alle interessenter kan holde sig opdaterede på det seneste nye i branchen.

Stifterne Charlotte Møbjerg Ansel-Henry og Pernille Møbjerg Knudsen har tårnhøje ambitioner for smykkeplatformen. Hidtil har fokus været på skandinaviske smykkebrands under den københavnske modeuge, men nu er tiden inde til en international ekspansion, hvor next step er afholdelse af The Jewellery Room event i London i efteråret 2017.

Copenhagen Corporate Finance bistår The Jewellery Room med rådgivning om kapitalfremskaffelse til den fortsatte vækst. Kontakt venligst Erik Urskov, hvis du ønsker at høre mere om denne mulighed.